www.sherane.loxblog.com
www.sherane.loxblog.com
**شـــــــــــــعرانه**مـــــــــــن ودلــــــــنوشته هام و شــــــــــعرام


دوستت دارم.........

شب ازنیمه گذشت و مثل هر شب باز بیدارم

میان بغض وتنهایی تب اندوه می کارم

چه بی خوابم ازین کابوسهای تند وهم آلود

چگونه از خیال با تو بودن دست بردارم

ببار ای آسمان امشب بپوشان اشکهایم را

که من مثل تو غمگینم ببین بی وقفه می بارم

کجایی ماه من امشب هجوم آورده تاریکی

دراین تا بی کران ظلمت اسیر رنج بسیارم

تویی رویای هر روزم تویی معشوق پنهانی

توای آبی ترین احساس بیا من دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

افشین12
ساعت10:49---28 تير 1392
سلام الهه من دیگه روم نمیرم
گر چه دوري زبرم همسفر جان مني

قطره اشكي و در ديده ي گريان مني

اين مپندار كه يادت برود از نظرم

خاطرت جمع كه درقلب پريشان مني


افشین 12
ساعت0:34---28 تير 1392

شبيه برگ پاييزي ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولي هرگز نخواهي رفت از يادم

خداحافظ ، و اين يعني در اندوه تو مي ميرم / در اين تنهايي مطلق ، که مي بندد به زنجيرم
سلام افشین چوخ ممنون نجورسن؟یاخچیده؟نه خبر؟کجایی


ترسو
ساعت14:09---10 تير 1392
((از شب گذشته ام همه بیدار خواب تو
ظلمت شمار سرزدن آفتاب تو

جان تهی به راه نگاهت نهاده ام
تا پر کنم هر اینه جام از شراب تو

گیسوی خود مگیر ز دستم که همچنان
من چنگ التجا زده ام در طناب تو

ای من تو را سپرده عنان ، در سکون نمان
سویی بتاز تا بدوم در رکاب تو

یک بوسه یک نگاه از آن چشم و آن دهان
اینک شراب ناب تو و شعر ناب تو

گر بین دیگران و تو پیش آیدم قیاس
دریای دیگری نه و آری سراب تو

جز عشق نیست خواندم و دیدم هزار بار
واژه به واژه سطر به سطر کتاب تو

اینجاست منزلم که بسی جستم و نبود
آبادی ای از آنسوی چشم خراب تو))
بهم سر بزن منم خرابم
خراب تر از خرابه های خراب تو


ساعت10:09---5 تير 1392

واقعا به حیرت ماندم که در برابر عظمت کلامت چی بگم سکوت میکنم سکوووووووووووووووووووووت جواب:ممنون همیشه لطف داری


ساعت22:09---3 تير 1392
لبت صریحترین آیه یشکوفاییست
وچشم هایت شعرسیاه گویایی است
چه چیز داری باخویش که دیدارت
چوقله های مه آلود محو و رویایی است
چگونه وصف کنم هیات غریب تورا
که در کمال ظرافت کمال والایی است
تو از معابد مشرق زمین عظیم تری
کنون شکوه تو و بهت من تماشایی است
در آسمانه ی دریای دیدگان تو شرم
گشوده بال تر از مرغکان دریایی است
شمیم وحشی گیسوی کولی ات نازم
که خوابناک تر از عطر های صحرایی است
مجال بوسه به لب های خویشتن بدهیم
که این بلیغ ترین مبحث آشنایی است
نمی شود به فراموشی ات سپرد و گذشت
چنین که یاد تو زود آشنا و هر جایی است
آفرین خیلی عالیه الهام جان خیلی خوشم اومد جواب:سلام ممنون موسی جان لطف داری.این شعره هم قشنگه از منزویه؟


ساعت21:02---3 تير 1392
سلام
شعرایه قشنگی داری
قالبتم ای بدک نیست
من لینکت کردم
راستی یه آهنگ غمیگینم بزار رو وبلاگت مثل اهنگ حوصله کن از ابیرام
خوشحال میشم تو هم لینکم کنی جواب:سلام ممنون لینک کردیو نظر گذاشتی.با غم موافق نیستم


علی اکبر
ساعت20:48---3 تير 1392


ساعت20:47---3 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری جواب:سلام ممنون از لطفتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

|
 


سلام.به وبلاگ من خوش اومدین.اسمم الهامه28سالمه.عاشق شعرم نشد که شعراموچاپشون کنم واسه همین گذاشتم تووبلاگ تاشمابخونین ونظربدین.خوشحال میشم ازنظرتون استفاده کنم.یکم غمگینن ولی شما همیشه شاد باش وبخند.بقول یکی: روزای سختم که تموم شه میزنم رو شونه خدا ومیگم جنبه رو حال کردی!!

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

elham

 

هفته سوم بهمن 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته دوم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392

 

ياد تو.........
تو رفتي
***
باز کن پنجره را..
تولد..
نفرین به ...
دوستت دارم.........
مراصدابزن...
برای تو...
جبرتقدیر.....
گلایـــــــــــــــــــه دارم..
گریه کردم..
نوشته ام برای تـــــــــــــــــــــــــــو..
حالم اصلا خوش نیست!!
ای مهربان....
مرد رویایی...
دلم گرفتــــــــــــــــــــــــــــــه..
رویش..
**دلنوشته**
خداحافظ...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.sherane.loxblog.com و آدرس sherane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ گلها
فرشته آرامش
درهم برهم
اون هم رفتــــــــــــــــــــــــ
چون میگــــــــــــــــــذردغمـــــــــــی نیســـــــت
یه دخترعاشقــــــــــ
نواسه رستم
عشق اول...
اینجاهمه چی درهمه..
قلب من.....قصه تلخ....
محبت هم قدیمی شد.......
عشق بی پایان
اهوراهنر
لیریک
دانلود براي شما
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 33412
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 143
تعداد آنلاین : 1


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->